2023-09-22

ĮSTAIGOS / ĮMONĖS VADOVO KOMUNIKACINĖS KOMPETENCIJOS TOBULINIMAS

Šiuolaikiniame, nepaprastai greitai besikeičiančiame pasaulyje, kai įstaigos/įmonės vadovui reikia greitai priimti sudėtingus sprendimus, pasirinkti prioritetines vertybes, komunikacinės kompetencijos nuostata tampa itin aktualia. Lyderiai, turintys komunikacinę kompetenciją, geba, sutelkti žmones bendram tikslui, moka sukurti, puoselėti ir plėsti pasitikėjimu grįstus santykius su darbuotojais, klientais, investuotojais. Todėl įstaigų/įmonių vadovų komunikacininių galių pletojimas turi tapti vienu iš svarbiausių tikslų.


Mokymai vyks: 2023-09-22

Mokymų vieta: Vilnius

Kategorija:

129.00  105.00 

Įvykęs renginys. Registracija negalima.
Dalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, kiekvienam dalyviui taikoma papildoma 10 Eur nuolaida mokymų kainai!

LEKTORIUS

Lektorė profesorė, dr. Virginija Chreptavičienė turinti dvidešimt devynerių metų patirtį vedant seminarus bei vidinius mokymus žmogiškųjų išteklių valdymo, darbo teisės, asmens duomenų apsaugos, dalykinės komunikacijos, dokumentų valdymo, archyvinių dokumentų (užbaigtų bylų) tvarkymo ir apskaitos klausimais, minėta tematika dalyvauja nacionalinėse ir tarptautinėse konferencijose, skaito pranešimus, publikuoja straipsnius, parengusi knygą Dalykinė komunikacija organizacijoje, Windows aplinka ir raštvedyba, dalyvavo rengiant Lietuvos Respublikos Vyriausybės informacinę sistemą.

BENDRA INFORMACIJA

DIENOTVARKĖ:

09.00 – 11.30  I mokymų dalis

11.30 – 12.00  Pertrauka

12.00 – 14.00 II mokymų dalis


Užsiregistravus iki 2023 m. rugsėjo 15  d. (imtinai) kaina tik 105 Eur, PVM neapmokestinama!

Kiekvienas mokymų dalyvis gaus elektroninį kvalifikacijos kėlimo pažymėjimą.


Negavus patvirtinimo el. paštu susisiekite su vadybininke nr. 8 603 16667.

PROGRAMA

1. Keturios žmogaus kalbos.

2.  Kaip kalbėti, kad kiti išgirstų? Dialogo ir polilogo strategijos. Komunikacijos mitai.

3. Viešojo kalbėjimo menas. Kaip įveikti viešojo kalbėjimo baimę? Testas: ar aš moku pateikti informaciją auditorijai.

4.  Kaip skaityti žmonių mintis iš jų gestų: mįslingoji kūno kalba.

5. Įsiklausymo galia. Klausymasis – labai svarbus įgūdis. Klausymosi tipai; Ef ektyvus klausimasis. Klausymosi problemos. Testas: ar aš moku klausytis?

6.  Kaip rašyti, kad kiti supratstų: dalykinio teksto ypatumai.

7.  Kalbėjimo/rašymo klaidos.

8. Komunikacinės kompetencijos ugdymo (-si) technikos.

        Atsakymai į klausimus.