2024-04-26

ĮSTAIGOS / ĮMONĖS VADOVO KOMUNIKACINĖS KOMPETENCIJOS TOBULINIMAS

Šiuolaikiniame, nepaprastai greitai besikeičiančiame pasaulyje, kai įstaigos/įmonės vadovui reikia greitai priimti sudėtingus sprendimus, pasirinkti prioritetines vertybes, komunikacinės kompetencijos nuostata tampa itin aktualia. Lyderiai, turintys komunikacinę kompetenciją, geba, sutelkti žmones bendram tikslui, moka sukurti, puoselėti ir plėsti pasitikėjimu grįstus santykius su darbuotojais, klientais, investuotojais. Todėl įstaigų/įmonių vadovų komunikacinių galių plėtojimas turi tapti vienu iš svarbiausių tikslų.


Mokymai vyks: 2024-04-26

Mokymų vieta: Nuotoliniai mokymai dalyvio namuose arba darbo vietoje

Kategorija:

129.00  95.00 

Dalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, kiekvienam dalyviui taikoma papildoma 10 Eur nuolaida mokymų kainai!

BENDRA INFORMACIJA

DIENOTVARKĖ:

09.00 – 11.30  I mokymų dalis

11.30 – 12.00  Pertrauka

12.00 – 14.00 II mokymų dalis


Užsiregistravus iš anksto kaina tik 95 Eur, PVM neapmokestinama!

Kiekvienas mokymų dalyvis gaus elektroninį kvalifikacijos kėlimo pažymėjimą.


Negavus patvirtinimo el. paštu susisiekite su vadybininke nr. 8 603 16667.

LEKTORIUS

Mokymus ves Profesorė, dr. Virginija Chreptavičienė. Jos specializacija –, darbo teisė, asmens duomenų apsauga, žmogiškųjų išteklių valdymas, dokumentų valdymas, dalykinė komunikacija. Šia tematika 29 metus veda seminarus, vidinius mokymus, daugelį metų konsultuoja Lietuvos ir tarptautines įmones, minėta tematika atlieka auditą, dalyvauja tarptautiniuose projektuose, konferencijose, yra publikavusi 37 mokslinius straipsnių, 2 mokslo studijas, 2 knygas, su bendraautoriais parengė 2 monografijas, vadovavo 3 daktaro disertacijom, nacionalinių institucijų darbo grupėse dirbo ir tebedirba eksperte, dalyvavo rengiant Lietuvos Respublikos Vyriausybės administravimo informacinę sistemą.

PROGRAMA

1. Keturios žmogaus kalbos.

2.  Kaip kalbėti, kad kiti išgirstų? Dialogo ir polilogo strategijos. Komunikacijos mitai.

3. Viešojo kalbėjimo menas. Kaip įveikti viešojo kalbėjimo baimę? Testas: ar aš moku pateikti informaciją auditorijai.

4.  Kaip skaityti žmonių mintis iš jų gestų: mįslingoji kūno kalba.

5. Įsiklausymo galia. Klausymasis – labai svarbus įgūdis. Klausymosi tipai; Ef ektyvus klausimasis. Klausymosi problemos. Testas: ar aš moku klausytis?

6.  Kaip rašyti, kad kiti supratstų: dalykinio teksto ypatumai.

7.  Kalbėjimo/rašymo klaidos.

8. Komunikacinės kompetencijos ugdymo (-si) technikos.

        Atsakymai į klausimus.