2023-11-23

VADOVO KOMUNIKACIJA: GRĮŽTAMOJO RYŠIO POKALBIAI

Grįžtamasis ryšys – profesionalus bendravimas tarp vadovo ir darbuotojo arba tarp kolegų, kuris stiprina kompetencijas ir derina verslo (organizacijos, Komandos) tikslus, lūkesčius ir veiksmus.

Kviečiame dalyvauti 6 ak. val. praktiniuose mokymuose, kurių metu sužinoti ką reikia daryti, kad grįžtamasis ryšis būtų kuo efektyvesnis.


Mokymai vyks: 2023-11-23

Mokymų vieta: Nuotoliniai mokymai dalyvio namuose arba darbo vietoje

Kategorija:

149.00  115.00 

Dalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, kiekvienam dalyviui taikoma papildoma 10 Eur nuolaida mokymų kainai!

LEKTORIUS

Aistė Mažeikienė – organizacijų psichologė, verslo praktikė, turinti 23 metų aktyvaus praktinių įgūdžių mokymo patirtį. Aistė taip pat yra parašiusi vadovėlį „Verslo derybos“ (VGTU, 2011 m.) ir eilę populiarių straipsnių Lietuvos bei užsienio verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose. Organizacinės psichologijos magistrė (VU, 1999 m.). 9 metus konsultavo personalo paieškos, atrankos klausimais, kuria, organizuoja ir veda įvairių organizacijų (verslo, viešųjų ir valstybinių) darbuotojų mokymus.

PROGRAMA

Pagrindinės seminaro temos:

I. Grįžtamojo ryšio pokalbių vertė vadovui, darbuotojui, rezultatams.

Sėkminga praktika ir klaidos: kaip dažnai aptariame, kokiais būdais ir kas vyksta po pokalbių?

  • Pokalbių tikslai ir nauda.
  • Pokalbių trukmė ir periodiškumas.
  • Vadovo atsakomybė.
  • Darbuotojo atsakomybė.

Kokia iš kitur gauta informacija, kada ir kaip pasidalinti su savo komandos nariais?

Kada reikia „išversti“  – pritaikyti gautą informaciją?

Kaip elgtis, kai susiduriame su gandais ir nutylėjimu, su nepasitenkinimu, „bambėjimu“, su pasyvumu?

 

II. Grįžtamojo ryšio pokalbio struktūra ir jo taikymas kasdieniniuose aptarimuose, metiniuose bei kituose (neeiliniuose, periodiniuose) vertinimuose:

1. Išankstinis planavimas ir informavimas apie pokalbį: kas ką kviečia, kur, kada?

2. Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui:

Pokalbio planograma.

Darbuotojo veiklos apžvalga. „Kritinių įvykių“ technika. Pasiruošimas pokalbiui.

Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“ arba kai „viskas gerai“?

Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas: „Kaip darysi, kad pavyktų?“

3. Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas.

Situacijos kontrolė: netikėtų reakcijų ir klausimų suvaldymas.

 

4. Teigiamo grįžtamojo ryšio (pagyrimų) ir kritikos suteikimas bei priėmimas. Gairės pokalbio vedėjui. Į ką atkreipti dėmesį?

5. Pokalbio užbaigimas susitarimais.

 

III. Veiksmų planas: kaip grįžtamojo ryšio pokalbių procesą veiksmingai panaudoti savo mokymuisi, augimui, mūsų talentų motyvavimui ir rezultatų pasiekimui?

 

BENDRA INFORMACIJA

Jums tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu). Artėjant mokymams el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.


DIENOTVARKĖ:

9.00 – 10.30  Mokymai

10.30 – 10.40 Pertrauka

10.40 – 12.10  Mokymai

12.10 – 12.40  Pietų pertrauka

12.40 – 14.10 Mokymai


Užsiregistravus iš anksto kaina tik 115 Eur, PVM neapmokestinama!

Kiekvienas mokymų dalyvis gaus elektroninį kvalifikacijos kėlimo pažymėjimą.


Negavus patvirtinimo el. paštu susisiekite su vadybininke nr. 8 603 16667.