Komunikacija ir sudėtingų klientų aptarnavimas: kaip rasti bendrą kalbą ir spręsti konfliktus

Mokymų siekiai:

  –  Efektyvus, teikiantis klientui pasitenkinimą ir palaikantis pageidautiną įvaizdį bendravimas su klientais.

  –  Darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su klientais, pasitikėjimas savimi ir gebėjimas pasirinkti optimalų bendravimo stilių įvairiose klientų aptarnavimo situacijose.


Mokymai vyks: RENKAMA GRUPĖ

Mokymų vieta: Nuotoliniai mokymai dalyvio namuose arba darbo vietoje

Kategorija:

135.00  105.00 

Dalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, kiekvienam dalyviui taikoma papildoma 10 Eur nuolaida mokymų kainai!

PROGRAMA

1.  Klientų aptarnavimo specialisto kompetencijų žemėlapis: žinios, įgūdžiai ir nuostatos. Sunkumai ir iššūkiai, su kuriais susiduria  darbuotojai.

2. Pozityvus ir pagarbus santykis pokalbyje su klientu – konfliktų prevencija. Santykio “Aš OK – Tu OK” formavimas ir palaikymas.

3. Klientų psichologiniai tipai (charakterio, įsitikinimų ir elgesio įpročių skirtumai) ir skirtingo elgesio pokalbio metu su skirtingais žmonėmis modeliavimas. Neadekvačiai reaguojantys ir besielgiantys asmenys, ir kaip su jais kalbėti.

4. Jei konfliktas bręsta arba jau “atsitiko”… Kliento ir savo (darbuotojo) emocijų valdymas įtemptų situacijų metu.

5. Nepagrįsti klientų reikalavimai ir tinkamų atsakymų į juos pateikimas. Konkrečių situacijų analizė ir pokalbių modeliavimas.

Seminaro apibendrinimas.

BENDRA INFORMACIJA

Jums tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu). Artėjant mokymams el. paštu atsiųsime nuorodą prisijungimui.


DIENOTVARKĖ:

09.00 – 11.30  I mokymų dalis

11.30 – 12.00  Pertrauka

12.00 – 14.00 II mokymų dalis


Užsiregistravus iš anksto kaina tik 105 Eur, PVM neapmokestinama!

Kiekvienas mokymų dalyvis gaus elektroninį kvalifikacijos kėlimo pažymėjimą.


Negavus patvirtinimo el. paštu susisiekite su vadybininke nr. 8 603 16667.